Despre noi

Acest proiect s-a născut din necesitatea de a migra de la fotografii statice spre prezentarea vieții din birourile amenajate.

De aceea vrem să vorbim despre Birouri Vii, despre oamenii reali din companii și nu despre metri pătrați, spații de relaxare și numărul sălilor de conferințe.

Vorbim despre recrutare, mediul de lucru, echipe de profesioniști, planuri de viitor și puțin despre arhitectură.

Vrem să aflăm cum folosesc oamenii aceste birouri și spații conexe, cu ce mijloc de transport ajung angajații la acele birouri, cum au ajuns să lucreze în această companie și ce îi face să meargă mai departe.

Consultanta85%
Networking90%
Viziune85%
Arhitectură și design interior90%
Cultură organizatională80%
Managementul echipei85%

Dan Zaharia

Senior Consultant, Extind

Am peste 15 ani de experiență în management, vânzări și dezvoltare imobiliară. Sunt trainer și speaker la diverse evenimente de afaceri sau din mediul universitar: Power L@unch, BringITOn, Startup Weekend, Romanian Outsourcing Summit & Awards, FII Practic, AIESEC – Leadership on Fire, HR Summit, Business Days. Dețin firma Extind și sunt un promotor al poziționării orașelor regionale ca magnet pentru industria de IT & Outsourcing din România. Sunt membru fondator al filialei ROGBC Moldova în cadrul Consiliului Român al Clădirilor Verzi și site manager al Școlii Informale de IT, lansată la Iași în 2015. Din 2009 sunt membru fondator al Donor.ro, primul motor de căutare donatori de sânge din România.

Raluca Maria Munteanu

Creative Director, Make Up Your Business

Pentru mine, marketingul e sinonim cu diversitatea și antonimul plictisului, de aceea după 10 ani de vânzări, joburi, poziții și domenii diferite mi-am dorit să mă apropii mai mult de oameni și de valorile care-i definesc. Crearea de conținut și mesaj video îmi permite acest lucru. Așa s-a născut proiectul Make up your business și acum Birouri vii .

E o vorba care zice “Home is where the heart is”. Nu văd de ce birourile n-ar fi la fel. Dacă tot ne petrecem acolo majoritatea timpului (exceptând weekendurile, vacanțele și somnul), cred că ar fi bine să ne gândim că un birou nu înseamnă doar mochetă, scaun, masă, lampă și un sertar, ci o a doua casă în care vrei să vii cu toată inima.

Marius Ursache, Antreprenor

În stare activă, petrecem în firmă mai mult timp ca acasă. Este firească atenția deosebită pe care o acordăm mediului de lucru și, la fel de firească, dorința să ne putem relaxa într-un spațiu prietenos. Mobilitatea, libertatea de a ne alege ambientul în care să muncim nu sunt un privilegiu ci o normalitate.

Liliana Stroia – Director marketing, IDEO

Birourile sunt pentru oameni. Pentru echipe de oameni. Poate că aparent sună banal, însă deseori actorii implicati în ciclul dezvoltare – inchiriere – amenajare – administrare a spațiilor de birouri uită tocmai clientul final. Pentru că, în realitate, acest client final nu este chiriașul (multinațională sau IMM) care va ocupa clădirea, nici investitorul care o va cumpăra, ci este o echipă de oameni.

Sorina Florescu - Communication Consultant

Văd birourile moderne ca pe niște spații deschise, unde se întâlnesc angajați, clienți și parteneri. Biroul ideal este construit în jurul unui concept de design, dar, mai important, este gândit pentru oameni, pentru ușurința muncii, pentru confortul și nevoile lor.

Andrei Postolache, Co-founder & Trainer, Introspecials

Când vine vorba de motivarea angajaților, una dintre cele mai noi tendințe se referă la ”corporate wellbeing” și nu întâmplător o componentă de bază a oricărui proiect de corporate wellbeing se concentrează pe birou, pe spațiul de lucru. Marile companii au înțeles că pentru a crește productivitatea angajaților este nevoie de o regândire a spațiului de lucru, de stimulare a creației, de interacțiune între membrii echipei, de familiar, de idei aparte menite să încurajeze dialogul.

Amalia Sterescu, Fondator Outsourcing Advisors

Spațiile pentru birouri sunt locurile de muncă indispensabile oricărei activități, într-o mică proporție sau în integralitatea ei. Transformările au început în România de la activități și afaceri care au pornit din spațiile disponibile ale locuințelor, dar în anii care au trecut acestea s-au mutat tot mai mult în spații special destinate, de multe ori organizate în complexe de activități cu complemente care au sporit confortul și atractivitatea. Recent putem constata faptul că cele mai avansate construcții din punct de vedere al sustenabilității, eficienței energetice și înglobării de sisteme avansate de management sunt cele destinate birourilor.

Șerban Țigănaș, președinte, Ordinul Arhitecților din România

Liderii din afaceri au înțeles că în noua economie e nevoie de spații adecvate pentru industriile creative. În România o întreagă generatie de manageri are acum o șansă de a-și demonstra capacitatea de dezvoltare, iar infrastructura adecvată este una din cheile noi ale succesului ei.

Marius Alexa, CEO Arhipelago

In ecuatia “ Angajati – Performanta ” isi regasesc intotdeauna locul si spatiile pentru birourile in care colegii functioneaza ca o comunitate. Astfel, aceste spatii “prind viata” si o influenteaza in mod direct pe a noastra, incurajeaza colaborarea, stimuleaza creativitatea si ajuta cresterea profesionala. Nu intamplator majoritatea celor care isi fac intrarea pe piata fortei de munca, cat si a celor care doresc noi provocari profesionale, acorda o atentie deosebita acestui aspect.

Sebastian Arhire - Managing Partner, Train 2 Perform

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn