Articol realizat cu sprijinul Train2Perform

Proiectul Birouri Vii, lansat recent la Iași, își propune să documenteze viața la birou și vorbește despre “recrutare, mediul de lucru, echipe de profesioniști, planuri de viitor și puțin despre arhitectură”, așa cum fondatorii își definesc obiectivele.

Conținutul multimedia și detaliile despre strategia și rezultatele celor care construiesc, amenajeaza și închiriază birouri, fac din portal un instrument util pentru profesioniștii din orice domeniu, și îi ajută pe candidați să aleagă firma la care vor să lucreze, luând în considerare și condițiile de lucru oferite.

Echipa Birouri Vii este formată din Dan Zaharia, Senior Consultant Extind, cu peste 15 ani de experiență în management, vânzări și dezvoltare imobiliară, și Raluca Munteanu, Creative Director la Make up your business.

Birouri Vii se constituie într-o platformă de reportaje în care vorbim despre poveștile unor oameni reali, nu despre metri pătrați, vorbim despre viziunea pe termen lung a companiilor din IT & Outsourcing și nu despre câte tone de fructe tropicale au consumat anul trecut, despre implicarea acestora în comunitate și nu despre câte posturi de lucru au pe etaj.”, afirmă Dan Zaharia, unul dintre fondatorii proiectului.

Proiectul Birouri Vii are ca audiență comunitatea de IT & Outsourcing, dar și pe cei interesați sau afectați de dinamica acestor industrii: mediul universitar, dar și școlile informale, companiile de recrutare, firmele de training/consultanță, dezvoltatorii imobiliari ș.a. Ideea proiectului a apărut încă din 2008, atunci când Dan Zaharia a început să închirieze birouri, iar planul pentru următorii 1-2 ani este extinderea platformei în alte orașe regionale.

Spațiile de birouri reprezintă o componentă importantă pe piața imobiliară, în condițiile în care în România activează peste 200 de firme de outsourcing. Astfel de companii au închiriat, în 2015, aproximativ 50.000 de metri pătrați de birouri, cele mai mari suprafețe (17.682) fiind solicitate la Iași.

Odată cu apariția acestor spații noi sau reamenajate, firmele se întrec în a oferi un cadru cât mai favorabil angajaților, punând accentul pe avantajele pe care le poate aduce un spațiu de muncă util, care să fie în ton și cu specificul și imaginea businessului. “Birourile devin active ale companiilor respective, localizarea, clădirea de birouri și amenajarea spațiului interior fiind puncte cheie pentru atragerea și retenția angajaților.”, subliniază Dan Zaharia.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Tags: ,